Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Recente Reisverslagen:

30 November 2008

Equatorial Guinea en einde in zicht!

28 Oktober 2008

Zoveelste poging --> Douala - Limbe / Kameroen

15 Oktober 2008

Twee prima weekenden

29 September 2008

La Point

12 September 2008

Lots to tell - Next experience!
Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39904

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: