Vriendjes en vriendinnetjes..... - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Vriendjes en vriendinnetjes..... - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Vriendjes en vriendinnetjes.....

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

31 Augustus 2007 | Zwitserland, Bazel

Hallo daar.....

Op veler verzoek hier weer eens een geluid uit het pittoreske Basel. Heb me erg vermaakt met de reacties op mijn vorige bericht. Vooral “danceboy”, “voedselmaatje” en “kampeerder” deden het erg goed. Sorry dat het even heeft moeten duren voor ik weer iets van me laat horen ;-), maar heb het inderdaad ‘erg’ druk gehad. Moet me ook verontschuldigen voor het nog steeds ontbreken van de foto’s. Het is allemaal wel leuk een nieuwe ‘state of the art’ laptop maar simpel ouderwets ‘paint’ zit er niet op om foto’s makkelijk te verkleinen. Moet daarom ff een manier zien te vinden zodat het wel lukt.

Goed, orde van de dag.... Even terug naar bijna twee weken geleden. Het weekend van 19 aug. werd ons pa 50 (hoort hij niet graag). Was voor mij reden om hem eens flink de stuipen op het lijf te jagen. Denk dat dat gelukt is ook.... Had samen met Miranda bij een restaurant gereserveerd om hem daar te verrassen. Is gelukt en hebben een gezellige avond gehad. Eenmaal weer in sbeijeland nog opstap geweest met de boys zoals ‘for old time sake’. Snap nu ook waarom het niet lukt danceboy, wat een getob..... ;-) haha.
Ben toen zondag weer terug gevlogen om maandag weer naar kantoor te gaan. Heb het in de afgelopen twee weken dan ook best druk gehad, inclusief afgelopen weekend (had weekend stand-by). Door een organisatorische fout had ik nog geen internet thuis dus moest ik noodgedwongen ook nog wat uurtjes op kantoor doorbrengen het weekend. Maar heb nu in ieder geval internet, mag dus niet klagen.

Moet toegeven dat ik NL ook wel mis, zeker na het weekend van twee weken geleden (Als die vrouwen er echt staan, stuur ze dan maar snel door naar Lohweg 8 in Basel). Maar dat maakt het er hier niet minder leuk op. Ik heb het hier nog steeds erg goed naar me zin en vermaak me prima.

Nou ik ga echt mijn best doen die foto’s hier te dumpen, beloof ik. Owja, voor ik het vergeet, bij die foto’s zit er ook een van mijn fiets. Heb een fiets gekocht (“mooi fietsje”). Wow wat een log ding. Hij is van 1947 en komt uit het Zwitserse leger. Zitten helaas geen versnellingen op dus das best lastig in de bergen, maar het scheelt me 20 min. ’s ochtends....!

Nou auf wiederhoren,

Ronald

  • 31 Augustus 2007 - 08:52

    Pap En Mam :

    Was zeker een verrassing.
    Je vader hoort het wel graag als je het maar zachtjes zegt.
    Nog 3 weken en dan ben je weer thuis voor een lekkere vakantie op Curaçao.

    Succes verder,kus Pap en Mam.

  • 03 September 2007 - 18:38

    Schrijver:

    Hey, Zoals jullie wellicht gezien hebben heb ik eindelijk wat foto's kunnen plaatsen bij de berichten. Heb paint voor MAC gevonden ;). Veel kijk plezier. Ciao, Ronald

  • 07 September 2007 - 13:15

    Lionne:

    Hoi,had je vader zijn gezicht wel willen zien toen je voor z'n neus stond.Verder alles goed daar? In ieder geval heb je nog iets naar uit te kijken,ik bedoel Curacao (ik weet niet hoe ikdat staartje onder de c krijg).Is het nog zo druk of ben je er al aan gewend.Je moet je pa maar eens vragen naar de bond van vijftig jarigen, was hij toch bijna lid van geworden, en wie kreeg weer de schuld.Nou joh ik heb niets te vertellen,dus een hele fijne vakantie over een paar weken en de groetjes van ons allemaal doei,lionne

  • 08 September 2007 - 08:50

    Lionne:

    Nou na les te hebben gehad van zowel je pa als ma weet ik nu Curaçao te typen, staat wel beter toch, trouwens mooie fiets doei, lionne

  • 13 September 2007 - 14:45

    Owner Of Foodmate BV:

    Hello,

    Good to hear from you! How are you doing there? I`ve talk to the boys about our trip to Basel. They like it very much, maybe we come with 3 or 4 people. I`ve arrange Pimp, Niels, and maybe Bazz and Ruj. But i don`t think we can stay in your room then, because something tells me that we will brake the place down, if you know what I mean!

    I`ll talk to you later outsider!

    With kind regards,

    FOODMATE HOLLAND
    director

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 39980

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: