Curaçao, wauw! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Curaçao, wauw! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Curaçao, wauw!

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

30 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey

Hier even een kort berichtje uit Curaçao. Wauw! wat is dat mooi! Na al de plaatjes te hebben gezien van het Caribisch gebied is de werkelijkheid nog veel mooier. Helder blauw water met fantastische lagunes. Zit nu op het balkon met wireless internet dit bericht te typen met uitzicht over zee. Heb net de zon in de zee zien zakken. Echt prachtig!

Wat ook super was was het dolfijn zwemmen van afgelopen vrijdag. Die beesten zijn zo ontzettend tam dat je ze alles kan laten doen. Bijgaand aan dit bericht wat foto’s hiervan.

We hebben nogsteeds een paar dagen te gaan voor we weer naar het koude Nederland gaan, en daar gaan we zeker van genieten. Maar toch bedank ik Pa en Ma alvast voor de super reis!

Tot een volgend bericht maar weer!

Ronald

• 30 September 2007 - 10:31

Marlous:

Gave foto's hoor, veel plezier nog.
    Groetjes Marlous

• 30 September 2007 - 11:21

Wendy (Pan Mrd):

Hoi Ronald,

Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En nog vakantie ook. Foto's zijn gaaf. Niet slecht voor elkaar !! Tja, dan valt Mrd alvast snel in het niet. Hoor dat je er a.s. vrijdag ook nog xtje langst gaat komen. Leuk dat we je dan weer zien.
    Valt niet mee om je website bij Pan te bezichten. Kan je dat daar in Basel niet eens doorgeven, dat ze die blokade eraf halen ;-).

Nog veel plezier, succes e.d.

P.s.: leuk artikel van je in newswarder !

• 01 Oktober 2007 - 04:55

Lionne:

Dat ziet er geweldig uit allemaal,gaaf die dolfijnen. Heel veel plezier nog met zijn allen tot 7 oktober. Groetjes Bas,Lionne en Laura

• 11 Oktober 2007 - 11:43

Frits:

Gave foto's man!! Ik ga'm weer regelmatig bekijken!!!
    Succes in die Alpen..

• 12 Oktober 2007 - 18:58

Inge:

He Ronie,
    Leuk dagboek zeg! Mooie fotoos van Curacao!
    Heb veel zin om naar Basel te komen, gister al even met Dirk naar een huurauto gekeken, moet goed komen!

Hopelijk lees je dit nog voordat je naar Nigeria gaat! Heel veel succes en plezier de komende 3 weken. Pas goed op en geniet van de ervaring!

We mailen weer!

Groeten,