Morgen "big day" - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Morgen "big day" - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Morgen "big day"

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

14 Oktober 2007 | Nederland, Zuid-Beijerland

Goeiendag,

Nog even over Curacao. Ook de laatste dagen waren geweldig. Wat is het mooi in het Caribisch gebied! Zeker een aanrader om eens naartoe te gaan. Afgelopen week ben ik nog een paar dagen terug geweest in Basel. De laatste drie weken wel veel thuis geweest eigenlijk. Maar heb het erg gezellig gehad met iedereen. Ook een paar leuke feestjes gehad met vrienden, dus de tijd ging weer erg snel.

Nou morgen is het dan zover! Voor het eerst naar het Afrikaanse continent. Ik ben net weer ingechecked via internet voor alweer een vlucht vanaf Schiphol. Heb geluk met het op tijd inchecken omdat ik nu een nooduitgang stoel heb. Geeft lekker wat extra beenruimte. Nou goed, ik ga dus naar Afrika. Wel heel spannend. Ben heel erg benieuwd wat ik daar zal tegenkomen en ervaren.

Mijn eerste station morgen is Lagos, in het zuid westen van Nigeria. Ze hebben me uitgelegd hoe ik degenen kan herkennen op het vliegveld omdat ze daar blijkbaar geen bordjes op mogen houden met namen, zullen zien.

Ik zal 1 nacht in Lagos verblijven om vervolgens de volgende dag te verkassen naar het zuid oosten van Nigeria, de havenstad Port Harcourt. Met de nu nog grootste offshore (op zee) olie voorraad van Nigeria. Het is nog een beetje onduidelijk wat ik precies zal gaan doen maar duidelijk is dat ik veel en hard zal moeten gaan werken aldaar.

Ik hoop snel bij jullie terug te kunnen komen met een verslag uit Nigeria met misschien wat foto's.

De groeten weer en tot over drie weken!

Ronald

  • 14 Oktober 2007 - 15:24

    Inge:

    Goeie reis!

  • 15 Oktober 2007 - 18:08

    Pap En Mam:

    Voor ons was curaçao met jullie ook geweldig.
    Wij wensen je weer heel veel succes.
    En zoals we nu wel gewend zijn van jou zal deze missie ook wel gaan lukken.
    Dikke kus,pap en mam.

  • 16 Oktober 2007 - 07:20

    Lionne:

    Spannend allemaal, maar gaat best lukken.Goeie reis en maak er wat van.De groeten van ons allemaal.Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 39972

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: