Werktrip - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Werktrip - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Werktrip

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

16 Mei 2006 | Nederland, Zuid-Beijerland

Hallo allen,

Zoals al aangegeven door Mendy, is het zeker al een tijd geleden dat ik wat heb laten horen. (schandalig :-P) Sorry hiervoor maar komt ook een beetje door tijd gebrek. Maar ik zit nu inmiddels al een week of twee in Nederland voor het werk. Door de kennis die ik heb opgedaan in Aberdeen, en het feit dat ze in Moerdijk de hulp hard nodig hadden, is er besloten om mij over te laten vliegen naar Nederland. Dat was op een gegeven donderdag, en zo gezegt zo gedaan zat ik de volgende dag in het vliegtuig naar Nederland. Erg leuk en verrassend.

Weer super om terug te zijn, en zeker omdat ik net koninginnendag nog mee kon maken. Weer lekker aan het stappen geweest.....

Maar ik moet toegeven dat ik Aberdeen nu wel weer een beetje mis. Niet voor het weer (koud en regenachtig) maar voor de gezelligheid in de weekenden. Ik weet nog niet precies wanneer ik terug zal vliegen, maar zodra ik terug ben zal het niet lang meer zijn tot het einde van de stage. Nog ongeveer 4 weken en het zit erop. Ongelofelijk maar waar. Had ik niet kunnen denken toen ik ervoor stond. Dan lijkt 20 weken heel lang....maar is echt meegevallen. Dan moet ik natuurlijk toegeven dat ik het niet slecht gehad heb met wat tripjes en leuke uitdagingen in de stage.

Toen ik vertrok uit Aberdeen was het de bedoeling dat ik de volgende maandag zou beginnen op een nieuwe (en laatste) afdeling. Door deze onderbreking weet ik niet precies wat er gaat gebeuren als ik terug zal zijn. Ik weet niet of ze het de moeite waard zullen vinden om me nog aan een nieuwe afdeling te laten beginnen. Dus misschien zal ik de laatste weken wel verder gaan op de laatste afdeling. Maar we zullen zien. Ik moet ook nog veel doen voor mijn verslag, dus ik hoop dat daar ook nog een beetje tijd voor zal zijn.

Nou zodra ik terug ben in Aberdeen zal ik nog eens wat laten horen hoe de laatste weken zijn geweest.

Regards, Ronald

  • 18 Mei 2006 - 14:52

    Lionne:

    Nou het werd tijd, maar ja druk druk druk.Nog eventjes en dan op vakantie.Maak er nog wat van de laatste weken, je hebt in ieder geval leuke onderbrekingen gehad.De groetjes van bas,lionne en laura vanuit Spanje

  • 25 Mei 2006 - 12:29

    Pap:

    Weer terug in Aberdeen, wat gingen de vier weken snel in Nederland! Stage is nu bijna voorbij, op naar de welverdiende vakantie.... Fijn weekend en tot op Skype. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 39983

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: