Weer terug...... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Weer terug...... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Weer terug......

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

01 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Hoi Allen,

Even een kleine update. Ben inmiddels weer in Aberdeen neergestreken. Ben afgelopen donderdag teruggevlogen waarna ik nog lekker op vrijdag vrij was voordat ik weer naar kantoor in Aberdeen zou gaan.

Donderdag dus in de morgen aangekomen waarna Mendy (collega Moerdijk) donderdagmiddag arriveerde. Zei had met haar vriendinnen een trip door Schotland geplanned met daarin een bezoek aan Aberdeen. Heel erg leuk en erg gezellig gehad. Donderdag avond een hapje gegeten bij een leuk tentje en daarna lekker wat biertjes gedronken in verschillende cafe's. Toen ze vrijdag weer weg wilde gaan vroegen ze of ik mee ging op naar het noorden van Schotland. Inverness om precies te zijn. Vanaf daar zou ik dan de trein terug nemen. Dus we hebben toen op het gemakje door het Schotse landschap getoured. In Inverness aangekomen waren we ruim optijd om de trein te halen (als ik die niet gehaald had, had ik 3,5 uur moeten wachten). Deze reis terug duurde nog 2,5 dus ik was om 9 uur 's avonds weer terug in Aberdeen. Maar het is het zeker waard geweest. Want nu heb ik toch iets kunnen zien van Schotland buiten Aberdeen. Dus toppie......

Ik zal asap wat foto's van de trip plaatsen.

Maar om even op de stage terug te komen, over 2 weken vanaf nu (woensdag) zit de stage er al weer officieel op. Het is echt om gevlogen die 20 weken, ongelofelijk. Wel jammer want ik heb het nogsteeds goed naar mijn zin. Maar ook aan alle leuke dingen kom een eind.

Ik spreek jullie nog wel voor die tijd.....

Cheers, Ronald

  • 14 Juni 2006 - 07:55

    Lionne:

    Hoi, lang geleden maar alles gaat goed heb ik begrepen de laatste week komt eraan. Al met al een drukke stage met dat geheen en weer naar nederland. Misschien zien we je nog voor de vakantie.In ieder geval de groeten van ons allemaal.Doei lionne

  • 28 Juni 2006 - 23:20

    Ronald:

    Hallo

    Heb er nog wat foto´s opgezet.

    Ronald

  • 06 Augustus 2007 - 09:54

    Mendy:

    he man! wanneer krijgen we een update over je avonturen???

    vond het gezellig vrijdag.
    mendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 39989

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: