Jeeeeej... INTERNET - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Jeeeeej... INTERNET - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Jeeeeej... INTERNET

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

08 Maart 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Hey allemaal,

Ik heb vandaag eindelijk internet aan kunnen sluiten thuis. Dus ik hoef niet meer heen en weer te pendelen met de bus om even te internetten.

Verder gaat het hier erg lekker. Heb het inmiddels goed naar mijn zin op het werk en daarbuiten. Over twee weken (en een beetje) verhuis ik naar het andere kantoor. Ook erg veel zin in. Maar ik ga de mensen wel een beetje missen denk ik. Omdat ik weg ga gaan we met zijn allen bowlen op de laatste vrijdag avond, en daarna nog ff het nachtleven in. Tegen die tijd zal ik wel vertellen hoe dat geweest is.

Ik weet niet hoe het in NL is geweest maar hier was de sneeuw niet te houden, bleef gaan. Het heeft bijna de hele vorige week gesneeuwd, zoals ook te zien is op de foto's. Zijn wel mooie plaatjes zo. Het is nu gelukkig allemaal langzaam aan het smelten....moooooi....op naar de lente.

Owja, dat had ik nog niet verteld, maar vorige week is een collega (Dirk) uit Moerdijk overgekomen naar Aberdeen voor 1 nacht. We zijn die avond uit eten geweest, waarna we in een pub nog voetbal hebben gekeken. Was echt gezellig.

Nou ik ga weer afsluiten...

De groeten weer.

Ronald

  • 09 Maart 2006 - 20:20

    Mendy:

    Joepie!!! lekker internetten vanaf thuis! lekker hoor! kun je rustig surfen op het net! vakantie is geboekt. Denk dat we rond 31st mei bij jou langskomen....ik mail je er nog wel over, want weet zelf ook nog niet precies hoe de route loopt.

    Groetjes! ennuh...winnen he?!?! dat doe je nl altijd met bowlen!

  • 12 Maart 2006 - 21:27

    Mam En Pap:

    Fijn dat je niet meer door de kou heen moet om te internetten.Maar ik weet zeker dat ze je in het internetcafe zullen missen.Je hebt weer mooie plaatjes geschoten.fijne tijd verder.pap en mam.

  • 13 Maart 2006 - 20:08

    Mendy:

    he ronald, heb je een msn adres misschien? als we dan beide online zijn, dan kunnen we eens chatten!

  • 14 Maart 2006 - 13:49

    Lionne:

    Hoi Ronald.
    Mooie foto's,meer sneeuw dan in nederland.Heb gehoord dat je bezoek hebt gehad van die kleine kaboutertjes,moet kunnen.
    Trouwens dat wordt een leuke vakantie van de zomer(hoop ik).Nou nog een paar weken en dan veranderen van lokatie,spannend.
    De groetejes van Bas,Lionne en Laura

  • 15 Maart 2006 - 23:19

    Frits:

    Hheeee - zijn we aan het skypen - hou je het ineens voor gezien!? Nou jahh any way, leuk je weer te spreken.. Ook leuk trouwens ik lees dat Mendy op vacantie gaat,, weer wat geleerd... any way..good luck en ik spreek je weer!!

  • 16 Maart 2006 - 10:34

    Jannyreijerkerk@hetnet.nl:

    Uit de Hobbygroep van je moeder.
    Heel leuk je berichten te lezen maar je had toch beter een warm land op kunnen zoeken?
    Veel succes verder en de groeten Janny

  • 25 Maart 2006 - 08:28

    Wendy:

    Hé Ronald. Alles goed ? Al over naar het nieuwe pand ? In ieder geval even de groetjes vanuit het verre Moerdijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 39974

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: