Naar de Pub... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Naar de Pub... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Naar de Pub...

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

19 Februari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Heey,

Afgelopen zaterdag erg gelachen. Ben eerst met een collega naar een pub geweest in het centrum van Aberdeen. Daar hebben we een paar pients gepakt en de wedstrijd Liverpool - Manchester United gekeken (1-0 winst liverpool) was erg gezellig. Hele aardige vrieden. Daarna ging hij naar het stadion om de wedstrijd van Aberdeen te volgen. Hij heeft me nog meegevraagt maar ik moest dit keer een keuze maken tussen de wedstrijd en een "zuipfeest" van een andere collega. Ik heb gekozen voor het laatste omdat dit erg traditioneel is in Schotland.

Het idee hierachter is dat je met vrieden en collega's naar de pub gaat als een kind hebt gekregen. Dat was dus een paar weken geleden en zaterdag was dus de dag daarvoor.
Was er gezellig. Poolen, darten, drinken en lachen. Aan het eind van de avond moesten ze bijna allemaal naar buiten gedragen worden. Ze maken hun reputatie waar in ieder geval.
Ik heb me dus erg vermaakt zaterdag. Voor herhaling vatbaar. En de Nederlanders maken hun reputatie ook waar. We staan er om bekend dat je ons overal tegen komt... nou das zeker waar. Die pub was redelijk afgelegen, ergens in een wijk in Aberdeen, en ja hoor... een Nederlander...ongelofelijk. Hij werkt ook in de olie industrie en was hier voor een cursus in Aberdeen. Toch wel lache.

Verder ook alles goed in NL?

Tot een volgende keer!

Rgds, Ronald

  • 20 Februari 2006 - 10:42

    Lionne:

    hoi ronald.
    klinkt allemaal heel gezellig daar in schotland. heb je nu al eigen internet.
    laura vraagt of er nog leuke meiden zijn.
    gaat het ook goed op je stage.groetjes bas ,lionne en laura

  • 20 Februari 2006 - 11:39

    Ronald:

    Aan lionne, bas en laura

    Ja het is hier zeker gezellig. Laura, ja er zijn wel leuke meiden, alleen dan moet ik meer naar de clubs gaan. Maar op kantoor is het weinig. Oude huisvrouwtjes. En ik heb helaas nog geen internet. Ik hoop komend weekend. Groetjes Ronald

  • 20 Februari 2006 - 20:18

    Pap:

    Mooi verhaal! Ziet er gezellig uit, geen last gehad van kleine kaboutertjes met grote hamers???
    Zondag Feyenoord geen mooie wedstrijd volgens Miranda maar wel doel4(3punten).

  • 22 Februari 2006 - 21:27

    Mendy:

    hahahaha. zuipschuit! hopelijk kun je goed je mannetje staan daar in de kroeg! ;o) De meiden, lopen ze daar ook in zomerjurkjes en open schoenen? of doen ze dat alleen in engeland? Toen ik Oud en Nieuw in schotland 2005 heb doorgebracht in schotland liepen ze in ieder geval nietsverhullend door de straten! dus daar zit vast wel een leuk snoepje voor je bij! hahahaha. Hoop dat het gezellig is daar met Dirk. groetjes
    Mendy

  • 26 Februari 2006 - 14:42

    Bazen:

    Ik lees maar niets over hoe intressant het wel niet is bij PANALPINA daar... Doet mij veel verdriet..;-)
    Cheers ennne wil wel het verhaal van de kerk nu eens horen van jou..
    Groeten!

  • 07 Maart 2006 - 13:25

    Miranda:

    Hee broertje,, Hoe is tie nou? Hier gaat alles wel goed, begin je nou alleen wel te missen hoor!! Maar het klinkt allemaal wel leuk wat je allemaal al gedaan heb zeg.. Nog heel veel succes en goed je best doen he ;) dikke X je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 40934

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: