Jarig - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu Jarig - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Ronald Braber - WaarBenJij.nu

Jarig

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

05 Februari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Hoi allemaal,

Alles ok in Nederland? Hier in Aberdeen gaat het lekker. Ik begin zo langzaam aan mijn draai te vinden. En vandaag is het zover...ik ben een jaartje ouder geworden. Ik zag er opzich wel een beetje tegenop, maar mede door mijn collega's en de goede uitslag van Feyenoord - 020 (jajaja 3-2, voor als je het niet kan lezen, drie - twee) viel het zeer mee. Op kantoor hebben ze het niet onopgemerkt gelaten. Ze hebben met zijn allen een kaart geschreven, en ze hadden een taart gehaald, dus dat is wel cool.

Het is het hele weekend al goed weer in Aberdeen met veel zon en een graad of 11/12. Dus dat is goed vertoeven. Niet wat je gewend bent van Schotland. Dus ben ik gister naar het strand gelopen. Is echt mooi daar. Als het zomer is moet het er vast heel lekker zijn om te zijn. Anyway, heb natuurlijk ook mijn fotootje weer gemaakt, zoals je kan zien bijgaand. Vandaag is het ook wel goed weer, alleen schijnt de zon nu niet. Maar de temperatuur is goed vol te houden.

Deze week word er een om op vooruit te kijken. Ga woensdag natuurlijk naar de wedstrijd hier in aberdeen. Donderdag is er een project gepland in aberdeen waar ik ook mag gaan kijken, dus dat ik ook wel intressant. En zaterdag ga ik met een groep stappen. Helemaal goed.

Ik kreeg vrijdag ook nog post met daarin de bevestiging dat ze 16 februari internet komen aanleggen, dus dat is geregeld. En natuurlijk 2 leuke verjaardags kaarten, bedankt daarvoor. En ook bedankt voor alle smsjes voor mijn verjaardag.

Bekijk nog ff de foto's en ik zie de reacties wel verschijnen.

Groeten uit ABZ

Ronald
P.s Feyenoord - 020 ------> 3-2!!!!! Zijn ze goed mee weggekomen in 020!!

  • 05 Februari 2006 - 14:26

    Mam:

    leuk verhaaltje,dit is nou is boffen op je verjaardag een overwinning van 020 top veel liefs mam love you

  • 05 Februari 2006 - 14:57

    Jan Gorter:

    Hey Ronald,

    Van harte proficiat! Proost!! We zullen een extra glas op dit heuglijke feit heffen! Shit, ADO Den Haag (wie? ADO Den Haag!) heeft ook weer verloren..

    Groetjes
    Jan

  • 05 Februari 2006 - 15:40

    Lionne:

    alsnog een keer van harte gefeliciteerd na volgens mij een dubbele sms.
    Leuke vooruitzichten heb je op de volgende week.
    FEYENOORD heeft het echt goed gedaan we hebben tijdens het wandelen oordopjes ingehad.Mooie fotos ziet er goed uit.
    Nou fijne dag nog en de groeten van ons allemaal

  • 05 Februari 2006 - 15:46

    Ronald:

    Heey,

    Ja was idd een dubbele. Maar beter 2 keer dan niet...toch? Ja goed he van Feyenoord. Heb er ook naar geluisterd. (vakwerk...dat internet)

    Ronald

  • 05 Februari 2006 - 17:07

    Jan Van Gemert:

    He ronald,

    Alles goed daar als ik je verhaal zo lees. Allereerst van Harte(met Feyenoord:P) met je verjaardag. nog vele jaren;)

    maar Aberdeen dat is tog geen club joh:P. alleen Celtic en Glasgow Rangers zijn goed, owkey Heart of Mit..(nogwat) ken ook nog wel.

    Nou nog veel plezier daar,

    Groeten van Jan

  • 05 Februari 2006 - 18:48

    Marlous:

    Hey fijne verjaardag, zal wel lukken met di e uitslag denk ik, gr Marlous en Ralph

  • 05 Februari 2006 - 20:09

    Pap:

    Feyenoord toch maar even geflikt en dat ook nog op 5 feb.
    Plaatjes zien er mooi uit in het zonnige weer.
    Fijne spannende week met veel indrukken.....

  • 06 Februari 2006 - 19:24

    Mendy:

    Gefeli!! Leuk dat ze eea voor je geregeld hebben daar! Mooie foto's hoor! ziet er lekker uit dat strand, dat wordt lekker flesje rose drinken tijdens de warme zomeravonden. Heel veel plezier deze week met al je toffe activiteiten! Dat Qatar gaat trouwens nog niet zo makkelijk worden. Schijnt dat ik in NL toch nog belastingen enzo moet betalen. Morgenochtend eerst even met een ambtenaar van de belastingdienst praten, want anders schiet het niet op. Voordeel daarvan is weer dat ik zeker langs kan komen! hahahahaha! alle nadelen kent toch ook weer een voordeel! ;o)
    Spreek je snel
    Mendy

  • 06 Februari 2006 - 20:42

    Jannie-dwarswaard@planet.nl:

    Ronald van harte en nog veel gezonde jaren ik hoop dat je een fijne tijd heb in verre .
    Groetjes Tante Jannie.

  • 08 Februari 2006 - 07:50

    Lionne:

    Hoi, hoe is het daar.
    Vanavond is het dan zover de wedstrijd, hoop dat ze goed hun best doen (sparta heeft gisteravond gewonnen).Geef maar een mooi verslag en heel veel kijkgenot.
    Groetjes ui Brielle

  • 09 Februari 2006 - 21:18

    Bazen:

    Van harte! Missen wel het gebak van je moeder, maar ja-komt wel weer hopen we te MRD.. Had Gary nog aan de bel en hij vertelde over je geplande bezoek aan het schip en dat je dr lekker in valt daarzo! Heel goed! We zijn trots op je..

    Ga je goed en we horen het wel weer,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na mijn Aberdeen stage nu het volgende buitenland avontuur. Ik zal in dit dagboek proberen de komende tijd verslag te doen van mijn wereldreis. Ik ga voor 2 jaar in verschillende landen werken in de olie en gas industrie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 40932

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: